zondag 8 oktober 2017

Nederhop nummers van deze week

F1rstman komt met EP

#23 F1rstman & Josylvio & Lijpe feat. Bollebof: Money Money

Ook F1rstman bracht afgelopen vrijdag een album/EP uit. Deze EP At F1rst bevat tien nummers, waarvan ‘Money Money’ de tweede hit is. ‘Één Ding’ (#56 in april) was de eerste.

Keizer denkt niet (te) lang na over zijn muziek

#39 Keizer feat. Supergaande: Wat Nog Meer?

Tot deze week was ‘Troubadour 2011’ met Ali B (#50 in 2011) het hoogst haalbare voor rapper Keizer, waarachter de in Paramaribo geboren Rozelsky Steve Lie-A-Jen schuil gaat. De drie nummers die volgden in 2016 en 2017 bleven steken tussen de 60e en 70e positie. Maar met ‘Wat Nog Meer?’ feat., Supergaande ontstijgt Keizer (links op de foto) alle voorgaande nummers, want het nummer komt binnen op de 39e plaats.
Over ‘Wat Nog Meer” zei Keizer op FunX: “"Heel lang doe ik geen shit. Dus ik dacht nu van ik ga gewoon muziek maken, maakt niet uit wat het is. Ik ga niet te lang nadenken of het wel mijn (muziek)kant is of niet. Ik ga het gewoon droppen en ik zie wel wat er gebeurt.”

Jonna Fraser teast fans met nummer van EP

#55 Jonna Fraser feat. Chivv: Global

Binnenkort komt Jonna Fraser met de EP Blessed 2. Blessed (1) bereikte een jaar geleden moeiteloos de eerste plaats, dus dat zal met de opvolger ook wel lukken. Na ‘Manoevres’ (#70 in september) is ‘Global’ feat. Chivv.de tweede track van de aankomende EP.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten